یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تبلت لنوو Tab 3 7 پلاس رويت شد

اطلاعات محصولات سوني

تبلت لنوو Tab 3 7 پلاس رويت شد

۱ بازديد

تبلت لنوو Tab 3 7 پلاس رويت شد

اخبار جديدي منتشر شده كه لنوو در حال ساخت يك تبلت جديد به نام Tab 3 7 Plus است.
تبليغاتفروشگاه اينترنتي ديجي كالاتنها آكادميك پارتنر LPI در ايرانآموزشگاه بين المللي ارژنگلنوو در حال ساخت يك تبلت ۷ اينچي جديد به نام Tab 3 7 Plus است. با توجه به مشخصات فني در نظر گرفته شده براي اين محصول، افرادي كه به دنبال محصولي با عملكرد و كارايي بالا باشند مي‌توانند روي اين تبلت حساب كنند چرا كه دستگاه جديد لنوو نسبت به تبلت ۷ اينچي معرفي شده توسط اين كمپاني در اوايل سال جاري، كه يك محصول اقتصادي بود، قدرتمند‌تر است. بر اساس اطلاعاتي كه امروز از تبلت مذكور منتشر شده گفته مي‌شود كه اين دستگاه از يك نمايشگر ۷ اينچي بهره مي‌برد كه رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پيكسل بوده و از تكنولوژي IPS بهره مي‌برد. علاوه بر اين در كنار مشخصات ياد شده، چند عكس نيز از اين تبلت منتشر شده كه با توجه به آن‌ها مي‌توان گفت كه اين محصول در دو رنگ مشكي و سفيد عرضه خواهد شد. همچنين يك خط آبي‌رنگ در بخش جلويي اين دستگاه خودنمايي مي‌كند كه در واقع لبه‌هاي صفحه‌نمايش را در بر گرفته است. در ادامه با زوميت همراه باشيد تا ببينيم مشخصات فني ديگر Tab 3 7 Plus چيست.
گفته مي‌شود كه چيپ پردازشي تبلت لنوو تب 3 7 Plus اسنپدراگون ۴۱۰ خواهد بود كه فركانس كاري اين چيپ، ۱.۲ گيگاهرتز است. علاوه بر اين حافظه‌ي رم در نظر گرفته شد براي اين دستگاه ۲ گيگابايت و حافظه‌ي داخلي ذخيره‌سازي آن نيز ۱۶ گيگابايت است. البته با توجه به پشتيباني اين محصول از كارت حافظه‌ي جانبي ميكرو اس‌دي، مي‌توان حافظه‌ي داخلي آن را در صورت نياز افزايش داد.
از ديگر ويژگي‌هاي تب 3 7 Plus لنوو مي‌توان به سيستم‌عامل اندرويد ۶.۰  مارشمالو اشاره كرد كه البته انتظار مي‌رود رابط كاربري انحصاري شركت لنوو روي آن قرار گيرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از اين محصول، گفته مي‌شود كه ظرفيت باتري آن ۳۵۰۰ ميلي‌آمپرساعت خواهد بود كه براي يك تبلت چندان زياد به نظر نمي‌رسد اما با توجه به اينكه تب 3 7 Plus احتمالا يك دستگاه ۷ اينچي خواهد بود و رزولوشن آن نيز كمتر از فول اچ‌دي است، مي‌توان گفت كه اين باتري چندان هم نا‌مناسب نيست. با توجه به مشخصات فني تبلت مورد اشاره، احتمال دارد با همين باتري ۳۵۰۰ ميلي‌آمپرساعتي نيز بتوان تا چند روز با آن كار كرد. البته اين اطلاعات هنوز تاييد نشده‌اند. بر اساس اطلاعات فاش شده از اين دستگاه، قيمت تعيين شده براي مدل واي‌فاي آن ۱۱۹ يورو خواهد بود درحاليكه انتظار مي‌رود مدل ۳ جي قيمت بيشتري داشته باشد و نرخ تعيين شده براي آن ۱۵۰ يورور است. البته اگر به دنبال تبلت‌هاي رده‌بالا هستيد، مي‌توانيد نگاهي به تبلت يوگا تب ۳ پرو كه در نمايشگاه ايفا امسال معرفي شده نگاهي بياندازيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.