شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

از آيپد به جاي مانيتور كامپيوترهاي شخصي استفاده كنيد

۱ بازديد

از آيپد به جاي مانيتور كامپيوترهاي شخصي استفاده كنيد

چند ماه پيش Duet Display آيپدهاي قديمي را به نمايشگرهاي پرسرعت مك‌بوك تبديل كرد و حالا تصميم‌ گرفته به دنياي ويندوز وارد شود. به اين ترتيب مي‌توان از آيپد به جاي مانيتور كامپيوتر ويندوزي استفاده كرد. با زوميت همراه باشيد.
تبليغاتفروشگاه اينترنتي ديجي كالاتنها آكادميك پارتنر LPI در ايرانآموزشگاه بين المللي ارژنگبراي تبديل آيپد به نمايشگر كامپيوترهاي ويندوزي نياز به دانلود Duet است كه هزينه‌ي 9.99 دلاري دارد. البته براي اين كار به نصب دستگاهي پيچيده نياز نخواهيد داشت. تنها كافي است به صورت plug and play آيپد را به مانيتور تبديل كنيد.
به نظر مي‌رسد دوئت‌ديسپلي به خوبي روي سيستم‌هاي مجهز به ويندوز 7 و 8 كار مي‌كند و مي‌توانيد آيپد را از طريق كانكتور لايتنينگ متصل كنيد. اين سيستم براي كاهش تاخير و لگ طراحي شده ولي گفته مي‌شود با تست آن روي برخي از لپ‌تاپ‌ها تعدادي از برنامه‌ها و اپليكيشن‌ها براي اجرا روي نمايشگر آيپد دچار كندي شده‌اند. البته تا زماني كه از آيپد به عنوان مانيتور استفاده مي‌كنيد، ويندوز اجازه مي‌دهد تصوير خود را روي اين نمايشگر ببينيد.
گفته مي‌شود عملكرد نسخه‌ي ويندوز به اندازه نسخه مك‌بوك روان نيست و البته با محدوديت‌هايي نيز همراه است. به عنوان مثال اين مانتيور فقط تا رزولوشن 768 در 1024 پيكسل را پشتيباني مي‌كند. اين محدوديت باعث مي‌شود نمايشگر آيپد روي ويندوز براي تماشاي فيلم‌هاي اچ‌دي مناسب نباشد. همچنين گفته مي‌شود Duet Display ويندوز عملكردي مشابه نسخه مك دارد و حتي مي‌توانيد براي حركت در صفحات ويندوز و كليك‌كردن از نمايشگر لمسي آيپد استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.